افتتاح کانال رسمی الزویر ایران در تلگرام

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۰ کد : ۱۱۲۷ اخبار مهم
تعداد بازدید:۱۴۰۷

 الزویر، به عنوان یک سیستم بین المللی در زمینه تحلیل اطلاعات، به موسسات و افراد متخصص کمک می کند تا با پرداختن به مباحث علمی، عملکرد خود را در زمینه های انسان دوستانه بهبود بخشند. الزویر، تامین کننده 16 درصد از کل مقالات علمی دنیا و نیز، بیش از 17 درصد از کل محتوای بالینی منتشر شده در سرتاسر جهان است. مقر اصلی الزویر که در آمستردام واقع است، بالغ بر 7500 کارمند دارد و به مشتریانی در بیش از 180 کشور مختلف سرویس می دهد.

 الزویر با ارائه محصولاتی نظیر ScienceDirect ،Scopus ،ClinicalKey و Sherpath، تامین کننده‌ راهکارهای دیجیتال و ابزارهایی در زمینه های مدیریت تحقیقات استراتژیک، عملکرد تحقیق و توسعه، پشتیبانی تصمیم گیری بالینی و آموزش حرفه ای است.همچنین، این ناشر تاکنون، دست به چاپ و انتشار بیش از 2500 ژورنال دیجیتال، شامل Lancet و Cell، بیش از 35000 عنوان کتاب دیجیتال و تعداد زیادی کتاب مرجع منحصر به فرد، نظیر آناتومی گری، زده است. 

جالب است بدانید که از سال 2000 تاکنون، از میان 164 برنده جایزه نوبل، 163 نفر از آنها مقالات خود را در یکی از ژورنال های الزویر منتشر کرده اند که آماری بالای 99 درصد را نشان می دهد. 

 این ناشر، جهت استفاده موثرتر از محصولات الکترونیک خود و تحقق اهداف علمی مخاطبین در ایران اقدام به افتتاح کانال تلگرامی رسمی ایران نموده است. از طریق این کانال، مطالبی به صورت منظم، به منظور افزایش آگاهی در زمینه پایگاه‌ها و منابع الکترونیکی نظیر ژورنال ها و کتابها، ارائه می شود که بالا رفتن میزان استفاده از منابع را هم با خود به همراه دارد. همچنین، اعلام برنامه های کارگاه ها و دوره های آموزشی، توسط شرکت مهندسی فرآیدا، نماینده انحصاری الزویر در ایران نیز در این کانال صورت می گیرد.  

 با کلیک بر روی لینک زیر می توانید در کانال عضو شوید.

https://t.me/elsevier_iran

 


( ۲ )

نظر شما :